fredag 10 juli 2015

Fotobloggen idag: Buketter, blåklockor och himmel, ros, solnedgång och orgel... Välkommen

Välkommen /Welcome

Rain, sun and clouds.  Dagen har varit mulen och regnig igen och sommaren tycks inte vara det man trodde. Jag lägger in foton från dagen idag och några från en andra dagar.

Åkte ner till stranden idag och fick två buketter med blommor. Näckrosorna blommade och regnet började så jag fick vara lite snabb:


Från buketten


Näckrosorna/blad



Tillhör blåklocksfamiljen



Träd och skott


Gula rosor blommar för fullt


Himmelen härom dagen:





Kaprifol blommar




En fönsteruta med droppar



Skymningen en kväll:





I solnedgången i denna veckan:




Om jag kunde spela på vår orgel:



En av mina krukväxter



Kom tillbaka i morgon igen, då ska det bli sol o fint väder tror jag:  Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar